Goddag!

Hej där! Vaknade upp sent idag (för några timmar sedan, orkade inte blogga förrän nu..) då jag gick och la mig sent också... Inte bra! Det är ju skola imorgon och jag ska upp riiiiiiiiktigt tidigt (enligt mig).. Sedan ska sminket och håret fixas, jag ska ha på mig kläder och jag ska även släpa upp resten av familjen. Sedan är det frukost och ut med hundarna och efter det ska jag släppa ut hästarna.. ._. Inte de roligaste morgnarna kanske, men det blir liiiiiite kul att komma tillbaka till skolan iallafall! :D Träffa alla efter ett ganska låångtråkigt jullov.

Just nu ska jag kika på H&M's online shop och välja ut saker som jag ska be mamma klicka hem över internet! ;D
Ha det bra sålänge!
naamnnn :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0