Dåligt med inlägg...

Har helt enkelt inte orkat skriva inlägg på ett tag nu, men nu kör jag igen! 8D
Planer för helgen;
Övernattning med kompisar (Tveksamt om jag kan vara med though..)

Shoppa
~~

Veckan har varit långtråkig! Varit hemma måndag till torsdag och kommer att få vara hemma även fredag... Vi har ju numera 2 hästar som behöver ses till och när mamma och pappa jobbar, äldre syrran i skolan och en lillasyster som inte kan göra något vem får det då bli?
Grannen såklart!! Nej, nu skojar jag men.. Det blir ju då såklart jag!
Jaja, nog med gnäll...
I helgen så åker jag kanske till Överby i Trollhättan och handlar lite grejor, behöver ju lite till Sälen-resan vi gör i skolan om några veckor.. Jag skulle ju också behöva ett par skor som inte är lika slitna som mina är nu.. Fast, mina skor är faktiskt inte alls slitna egentligen med tanke på hur länge jag har haft dem!!
De skor jag tänkt köpa är från skopunkten. Egentligen skulle jag köpt ett par klackar från H&M, men skorna fanns inte i butiken och mamma vägrar ju att köpa skor med "så hög klack" till mig, som hon säger. Så därför kan jag inte köpa dem över internet heller... *suck* Det får bli ett par liknande skor iallafall!
Skorna från skopunkten som jag tänkte köpa i helgen! 399;-
Skorna från H&M som jag inte kan köpa tyvärr... 299;- Och riktigt snygga är dem!
Hare gööt sålänge!
naamnnn :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0