God afton! ;)

Hemma igen efter skola, konfirmation och en Luciagudstjänst! :) På morgonen i skolan var det Luciatåg, tåget uppträdde 3 ggr på raken (varje gång var ca 30 min) och andra och tredje gången de uppträdde så började folk att svimma, haha. Lucian svimmade på vägen ut och var nära att tända eld i gardinerna... Men, ljusen tar ju väldigt mycket syre, och då blir det syrebrist i blodet och hjärnan får inte tillräckligt med syre, kan det stämma? :P

Jag har aldrig svimmat någon gång i alla fall, men det verkar läskigt! :O
Glömde faktiskt av att mobilblogga under dagen så det blev inte så många inlägg, haha..
Men jag får väl bättra mig? :)
{ Ursäkta bilden får jag väl säga, haha, sitter i lillasyrrans rum ;) }
naamnnn :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0