Dålig update.. :O

Hihi, har helt enkelt inte orkat att blogga i veckan, men nu så! :) Imorses var jag så trött så att jag låg kvar en halvtimma extra i min varma säng, men jag hann ändå! Känns som att jag är trött 24/7 även om jag lägger mig tidigt... Ja, iallafall...
I helgen så ska jag nog till Överby i Trollhättan och köpa lite julklappar och kläder! :D
Men just nu ska jag ut i kalla snön och ta hand om Zingo för kvällen! Och i helgen kommen Nisse hem, och då är antagligen stallet klart så att man kan flytta in hästarna där och då kommer ju snart lilla söta Rasmus också, förhoppningsvis! :)
Nisse :)
Notis:    Zingo, Nisse och Rasmus är hästar! [Rasmus är inte vår riktigt än]
Nu ska jag gå ut och hjälpa mamma lite iallafall! ;)
"Hejdå"
naamnnn :D

Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: superkul att du är med och tävlar om ringen :D

2011-01-03 @ 00:53:54
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0